hit counter script



Friday night jibbrisch


Det kommer bli en otroligt slö och lugn helg. R är i sin sommarstuga och bygger på något, oklart vad det är riktigt, men någonstans spikas det. Då är det bara lilla jag kvar i denna otroligt nöjesbefriade kommun. Eller, givetvis finns det människor. ca 95% befinner sig oftast i byggnaden bredvid. Malås blomsterhandel. Enormt dragplåster, och enormt irriterande att alla fricki'n människor som nu finns i kommunen ska parkera in mig jämt. Kommer mig inte ens ut från gården med bilen. Jag får helt enkelt aktivera mina ben igen. Körkortet har gjort mig en aning bekväm. Här ska det spatseras gator upp och gator ner. Powerwalk hette det va? Det var länge sen.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se