hit counter script



Autumn


Känns lite motigt att skriva om hösten när vi inte ens haft någon sommar. Här kommer iallafall lite godbitar inför hösten.

1. Missonikofta - Det står att det är en jacka, men jag tycker det är en kofta. Om inte annat en väldigt tjock kofta men. Den här föll jag för - hårt! Tycker den är fasligt snygg. Gillar färgerna.
2. Burberry London mössa - Grovstickad och verkar grymt skön. Jag är inte alls emot mössa. Hade mössa hela vintern så jag vill gärna pryda hjässan med en i höst.
3. MBMJ ankelsko - Så fulsnygg att jag inte kan låta bli att titta på den. Bestämde mig för att den är grymt cool i allafall. Jag vill ha ett par!
4. Graham & Spencer kjol - Kolla bara! What's there not to like? Gillar att den är lite blank. Inte för mycket och inte för lite. Hawt!
5. Ribbade strumpor - Ja, ja, ja! Jag är uppvuxen i "kalasbyxor" (strumpbyxor) och har absolut inget emot att försätta min resa i dem. Sköna och snygga!

3 Responses to “Autumn”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilken fin blogg du har!

  2. Anonymous Anonym 

    jättesöt mössa!!

  3. Anonymous Anonym 

    fyfan va snygg kofta!!! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se