hit counter script



Examens bravader


Can you spot me? Inte ens brorsan kände igen mig. Najs? Hur som helst hade jag en superb avslutningsafton med grillning och en och annan drink. Först umgicks hela klassen (typ) nedanför min lägenhet vid älven. Vi lekte mer eller mindre spårade lekar och tog det chill. Sen drog jag vidare på jakt efter nya äventyr. Det var en skitrolig kväll, spårad, men najs!

2 Responses to “Examens bravader”

  1. Anonymous Anonym 

    Jävlar va fint det blev! :D Jag vill också ha sådär långt o fint hår :(

  2. Anonymous Anonym 

    tjejen med solglasögon verkar ju ha samma brillor som du så jag chansar på att det kanske är du? :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se