hit counter script



Drifting


Sommaren är mini-planerad. Jag har jobb, jag kommer att åka på en resa med killen jag älskar. Jag ska spendera så mycket tid som möjligt med min fantastiska familj. Jag ska hinna partaja lite och slappa och göra absolut ingenting. Jag hoppas på mycket impulsgrejer. Jag är inte en såndär människa som är vidare duktig på att ha planen time:ad och klar in i minsta detalj - som Sickan så fint brukar säga. Impulsgrejer är skoj - att hitta på nått bara för att man kan. Hoppas på mycket sånt i sommar. En impulsiv, solig och chill sommar. Är du en planerare eller en impulsiv själ?

2 Responses to “Drifting”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag är verkligen en planerare, om jag inte har något planerat= inget att se fram emot

  2. Anonymous Anonym 

    Jag är verkligen en impulsiv en! :) Älskar att bara kunna göra saker när som helst med vem som helst. Underbart!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se