hit counter script



Farbror Doktorn


Blev stucken i armen som vanligt, sen kollage jag vikt och längd. Hade faktiskt vuxit två centimeter. Hah - tyvärr var det nog slutväxt efter det, men 1.72 räcker gott för mig. Hade en lärare som påstod att jag skulle vara en av dom kortaste på klassåterträffen - we'll see about that Mr! Nu ska jag snart bege mig till skolan för att hålla mitt examenstal inför klassen. Känns faktiskt skönt att det är sista talet vi har innan lovet. Och ja, jag ska försöka låta bli att inleda talet med "Ja, jag är väl ingen talare men.." Vi ser väl. Ciaoo!

3 Responses to “Farbror Doktorn”

  1. Anonymous Anonym 

    Oj vad vacker du är på pressbilden

    //Åsa

  2. Anonymous Anonym 

    Vilken kul blogg du har!! :D Kolla gärna in min och min syster modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

  3. Anonymous Anonym 

    Långt mellan inläggen nu :( Lite trist, men jag förstår att det är mycket nu när det r studenttider osv :) keep up the good work

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se