hit counter script



Dagens dröm



1. Lugg - På torsdag smäller det! Jag kommer inte se ett dugg, men det är det värt. Gud så himla snyggt. Hoppas jag passar i det. Det är nästan extra snyggt på brunetter, men det steget tar vi någon annan gång. Ja just det, jag ska ju färga håret också! Måste hitta en schysst bild jag kan ta med mig.

2. Blommiga toppar - Varför känns det som att det inte finns en snygg blommig topp här där jag bor? Ro hit med Topshop eller Zara. Nått nytt, eller varför inte slå på stort och önska att H&M här uppe får en trendavdelning. I wish..

3. Jeansshorts - Så fort det blir en gnutta varmare åker mina fram. Har ett par skitsnygga som jag hoppas jag kommer i nu i sommar också. Det borde nog gå. Tips: Klipp av ett par gamla bralls som är lite för stora i ljus tvätt. Vik upp en kant och sy fast. Klart!

4. Gladiatorsandaler - Just dessa kommer från DinSko och är så himla fina för priset. Måste kolla på dem en gång till. Det blir nog dessa för min del. Jesussandaler är så himla snyggt, tycker jag iaf. Har hört många som hatar dom rent av. Fast smaken är ju som baken - delad!

4. Armband - Mixa och matcha, djur och krumelurer, guld och silver, trä och.. Ja, ni fattar. Everything goes. Knyt ett tunt läderband runt armen. Snyggt och enkelt!

1 Responses to “Dagens dröm”

  1. Blogger Lisa 

    Ååh, så snyggt, så där skulle jag gärna se ut i sommar!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se