hit counter script



Inspireras: Nicole Richie


Back in bootcut? Alltså personligen känner jag mig skeptiskt till att gå tillbaka till bootcuten eftersom slimmade stuprör har blivigt lite av religion för mig. Det känns som bootcut är ett steg bakåt i utvecklingen. För den som vill haka på Back to bootcut trenden så finns ett par från Topshop som är extremt lika Nicoles. Basplaggen har blivigt Nicoles nisch på senaste, riktigt snyggt!

5 Responses to “Inspireras: Nicole Richie”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej! Jag undrar vilket tema du har valt till din blogg? Jag har också en blogger-blogg, men jag kan inte ha headern/rubriken centrerad, vilket tema jag än väljer. Hoppas du kan hjälpa mig! :) Tack /bella

  2. Anonymous Anonym 

    Jag har mixtrat massa med mitt tema så det är knappt igenkännbart. Det här temat har jag hämtat från internet men som sagt, det är inget kvar av originalet typ, bara kodningen.

  3. Anonymous Anonym 

    Okej, tack!

  4. Anonymous Anonym 

    gillade den gråa koftan :D

  5. Anonymous Anonym 

    Jag var först väldigt skeptisk till stuprör men efter mitt första par var jag fast och nu skulle det kännas väldigt underligt att gå tillbaka till bootcut.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se