hit counter script



Städservice needed!


Okey, städa är det värsta (läs, tråkigaste) i världen. Nu är det gjort i allafall och min lägenhet pågränsen till glänser. Nu måste jag ta mina väskor och bege mig till bussen. Ska åka hem till mitt lilla samhälle och träffa familjen och sötaste R. Lillasyster fyller ju år i helgen också.. det blir alltså en bit cake också, inte helt fel. Blir väl en del uppdatering under helgen.

3 Responses to “Städservice needed!”

  1. Anonymous Anonym 

    Det bästa med att städa är att det är så skönt efteråt!

  2. Anonymous Anonym 

    måste bara säga en sak: din blogg äger!!

  3. Anonymous Anonym 

    Hej! Har du fått tag i Gardeniaanklisarna än?
    För jag bor i Piteå och såg dom idag i skyltfönstret till den nya skoaffären Amici som har öppnat här. Det var de bruna utan rosett som dom såg fina ut iaf! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se