hit counter script



Topshops Höstjackor


Topshop har verkligen snygga jackor, och jag avundas dem som får chansen att besöka affären. Här i Norrland finna ingen (Gnäll igen, sry) såklart! Jag slängde upp mina favoritjackor, men den röda den är nog mest för er skull eftersom jag inte riktigt gillar röda jackor. Rutiga röda jackor går bra, men jag har inte riktigt kommit in i rödatrenden när det gäller kappor.

7 Responses to “Topshops Höstjackor”

  1. Anonymous Anonym 

    Den längst upp till vänster var supersöt!

  2. Anonymous Anonym 

    du är utmanad
    http://catya.blogg.se/061006072607_lista.html

  3. Anonymous Anonym 

    den gråa är underbar1

  4. Anonymous Anonym 

    älskar den gråa och den rutiga! synd att topshop inte finns här bara :(((

  5. Anonymous Anonym 

    oj vad blev det för namn?! :P

  6. Anonymous Anonym 

    Den grå och den svarta var ju superfina!

  7. Anonymous Anonym 

    Gillar allihop!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se