hit counter script



Hair Fashions


Well what would you know? Min käklånga föredetta lugg är tydligen inne, iaf att dömma av dessa ursöta bilder på systrarna Olsen. Kanske skiter man i att göra nått av luggen, bara klippa lite i topparna, och det får nog mamma göra.

3 Responses to “Hair Fashions”

  1. Anonymous Anonym 

    Måste bara säga att jag tycker att du har en jättefin layout på din blogg, den finaste jag sett hittills faktiskt, nu ska jag kolla vidare på bloggen :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh det värmer verkligen, tack så himla mycket :)

  3. Anonymous Anonym 

    jag gillar deras frisyrer! dom är liskom jätte stylade fast det ser inte ut som det!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se