hit counter script



Vad vet jag?


Kan det vara så att det har blivigt en statusgrej, på gränsen till en fluga, populärt med andra ord - att vara Moderat? Så pass poppis att vissa inte ens har en blekaste aning om vad själva politiken står för, dess för och nackdelar. Then again.. vad vet jag.

6 Responses to “Vad vet jag?”

  1. Anonymous Anonym 

    Ja det tror jag absolut! Hälften av de vet nog inte ens vad partiet står för. Mycket har väl att göra med att partiet anses som "partiet för de rika" och idag vill väl alla vara det? Ja herrejisses! haha

  2. Anonymous Anonym 

    Håller helt med sanna, det är absolut det som får de unga väljarna att resonera & välja som dom gör, en statusgrej.. FYFAN!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag tror många bara hänger med strömmen utan att egentligen veta vad de olika partierna står för.

  4. Anonymous Anonym 

    jag vet inte jag.. i mina trakter tror jag mer det anses som drygt att vara moderat snarare än någon statusgrej.

  5. Anonymous Anonym 

    Kunde inte hålla med mer, typ alla i min skola är Moderater, men en del vet knappt hur deras partisymbol ser ut, eller vad de står för...

  6. Anonymous Anonym 

    Trist men sant. Om det nu skulle vara så att de som röstar på dem gör det för att det ska ge dem "rik-status" (om de inte ren har det) så gör de då väl jäkligt fel. Det kommer väl snarare trycka ner dem åt det motsatta hållet. Iofs ska jag inte säga så mycket. Jag är inte tillräckligt insatt, tyvärr. Men lika väl som dessa väljare känner till rik delen av partiet borde de väl känna till att politiken inte direkt är särskillt vänlig emot den som behöver hjälp!

    Långt inlägg blev det, men folk är regält korkade ibland. Även om partiet säkert har mycket annat att komma med än att gynna de rika och ge folk mer status. Varför i sjutton rösta på ett parti som man känner till på detta sättet. It doesn't make sence. Inte för mig.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se