hit counter script



Dagens sväng på stan..


Idag gick allt verkligen segt, släpade fötterna in på H&M och köpte mig den där underbara scarfen jag varit och känt på så många gånger (oerhört många gånger) och sedan bar det av till secondhand affären där jag knep ett par höga svarta skinnstövlar i i ridstövelmodell. Äkta skinn och underbart mjuka, synd bara att dom är lite stora, men då ryms ett par tjocka sockar, så brukar mamma säga! Imorgon måtte mitt Avi komma så jag får hämta ut åsahjärtaniklas halsbandet. Nu blir det en kvarts "kvälls-pilates" sover bättre då!

2 Responses to “Dagens sväng på stan..”

  1. Anonymous Anonym 

    ÅH! har du hittat ett par ridstövlar på secondhand.. blir såååå avis! uppe i norrland är priserna betydligt lägre på allt second hand än vad det är här.. här förstår dom att det går att ta mkt för de gamla plaggen/pjucksen! Kul för dig iaf! Kram

  2. Anonymous Anonym 

    Jag är hur nöjd som helst! Mina kostade bara 120kr dvs almost nothing! Jag antar att att shoppa 2hand i stockholm är värsta "it grejen" nu så affärsinnehavarna har som du sa, fattat grejen! Kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se