hit counter script



Pälsmössan


Dessa pälsmössor är i blandannat Rävspäls och kommer från MJ och Antik Batik. Jag skulle personligen helst dra på mig en fuskis eftersom jag inte gillar tanken att ett djur satt livet till för ett ytligt syfte. Nej fuskpäls för mig. Hur är det för dig? Föredrar du Äkta eller fuskpäls? Motivera gärna ditt val.

3 Responses to “Pälsmössan”

  1. Anonymous Anonym 

    fusk, av samma anledning som du :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag använder fusk, och av precis samma anledning som du också!:)

  3. Anonymous Anonym 

    fusk helst. har iofs en pälsmössa som jag köpt second hand, och då tycker jag det inte är lika farligt. jag vet inte varför, men det känns så.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se