hit counter script



The ordinary day


Idag är en såndär helt vanlig, pågränsen till tråkig dag. Fick inget avi som sa att jag får hämta ut mitt ursöta åsahjärtaniklas halsband, men, det damp ner en sprillans ny VR som ara väntar på att lusläsas. Efter pilates dvd genomkörningen blir det just det. Förresten, snart ska det tapetseras en fondvägg i min lilla etta, kommer bli ruskigt fint och unikt. Tapeten är bara såå himla fin.

4 Responses to “The ordinary day”

  1. Anonymous Anonym 

    du får visa väggen sen :D

  2. Anonymous Anonym 

    Jag ska göra en liten "appartment" special!

  3. Anonymous Anonym 

    Åh det ska bli himla kul å se! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Inte lika kul att hitta nån vänlig själ som kan tapetsera åt mig dock :( haha, det löser sig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se