hit counter script



Hängselkjols-ångest!


Jag blir deppad big time! Under min intenstivshopping i Stockholm i Augusti provade jag en herrans massa hängselkjolar och lyckades skjuta upp själva köpet tills det blev försent. Jag ångrar mig så himla mycket. Hängselkjolen från H&M trend i Stockholm kommer alltid vara mitt "i hould have"-köp! Jag har världens ångest. Buhu poor me. Jag provade ju världens mest perfekta, som inte slutade på höften, utan gick högt upp. Anyways, Acnes är inte fyskam heller. Åh, jag vill så gärna ha en.

3 Responses to “Hängselkjols-ångest!”

  1. Anonymous Anonym 

    Fixar du bild på kjolen och säger storlek så kan jag fixa den åt dig om du vill. Kommer till Malå den 27 okt, vill du ha den tidigare kan jag göra ett paket :)

  2. Anonymous Anonym 

    Mnåw så gullig du är! Har fixat bild nu, ska ta reda på vad den kostar så du kan få pröjs för den!.. Återkommer, du är verkligen en stjärna!

  3. Anonymous Anonym 

    Så lite så :) måste ju hjälpa en norrländska i nöd! Haha jaa vi hörs sen om de då!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se