hit counter script



Jag vill ha "Bohemica-fashions" på väggen!


Kan inte förmå mig att kalla min lägenhet för "hem" ännu. Kanske är det för att det inte riktigt är färdigt i den. Ska försöka flörta in mig hos Bohemica-Emelie och få henne att starta med tavelförsäljning så jag kan pryda min kommande modekollagevägg med hennes fantastiska skapelser. Begåvad tjej, skulle inte gråta om jag fick ta me mig en del av Bohemica-Bloggen till min lilla lägenhet i form av ett par faboulösa tavlor. Så unik stil på hennes verk, helt underbart!

6 Responses to “Jag vill ha "Bohemica-fashions" på väggen!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag önskar mig oxå Bohemicas teckningar på väggen! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Nejmen åh så glad jag blir! Vi ska väl se...snart kanske jag öppnar en liten business! Massvis med kramar!

  3. Anonymous Anonym 

    Underbart med modeillustrationer! Har precis gjort en liten hyllning till min lilla mammas och hennes illustrationer på min blogg, gå gärna in och titta!:)

    Mvh Sophie♥
    www.sophisticatedsophie.se

  4. Anonymous Anonym 

    Håller med, hon ritar fantastiskt bra! =)

  5. Anonymous Anonym 

    Iiih vad gulligt (-:

  6. Anonymous Anonym 

    gud vilken bra blogg du har tjejen!!! :)

    gå gärna in på min blogg o gör min utmaning!! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se