hit counter script



Ny Höstjacka!


A-linje formad kappa med 3 synliga knappar och ett antal dolda. Romantisk krage och supersöta detaljer, bland annat plissering i ryggen. 50%ull och 50%viskos. FAB! Den är anyways från H&M och är jätte skön! Love.

10 Responses to “Ny Höstjacka!”

  1. Anonymous Anonym 

    åååh, grymt läcker! har tll och med haft med den hem en sväng. mendet blev en skinnjacka istället. ångrar mig lite faktiskt. skulle ha köp båda ju! ;P

  2. Anonymous Anonym 

    åååh, grymt läcker! har tll och med haft med den hem en sväng. mendet blev en skinnjacka istället. ångrar mig lite faktiskt. skulle ha köp båda ju! ;P

  3. Anonymous Anonym 

    köpte själv den gråa för nån dag sedan, men är likte missnöjd; den sticks.
    tycker inte du det?

  4. Anonymous Anonym 

    RE Catya: Är du säker att du inte tänker på ullmix-jackan, för den här finns bara i lila och svart!

  5. Anonymous Anonym 

    Den där är verkligen underbar! Sett den överallt här i stan men du kan ju gissa vilka storlekar som länsats först? En storlek 42 är nog inte så passande..

  6. Anonymous Anonym 

    RE Sanna: Haha, jag hittade en som nån hade stoppat emellan två polotröjor, trodde dom var slut! Sista 32:an knep jag! Tjihu!

  7. Anonymous Anonym 

    Yeeeey! Min är nästan likadan. Samma krage, men jag har omlott på min ;D

  8. Anonymous Anonym 

    åh, vill också hitta den i 32 :( stod och höll i en för nån vecka sen, å nu verkar de va totalslut :'(

  9. Anonymous Anonym 

    KÄRLEK VID FÖRST ÖGONKASTET!!

  10. Anonymous Anonym 

    RE Marrow my baby: Haha it's a small world :) Miss u.

    RE Jess: Jag knep sista där jag bor, gick åt som smör i solsken obviously.

    RE Lenie: Samma här, i love it!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se