hit counter script



Ny Phonie, nya möjligheter


Tydligen så kan en telefon ha en signal som inte retar gallfeber på en, det upplyste lillebror mig om när jag avfärdade ideén att ladda hem en, då jag oftast bara använder mig av vibbfunktionen. Yepp, i'm a phonetone hater. Tills, Carrie Bradshaw och resten av gänget flyttade in i fonen. Sex and the city ringsignalen, I love! Förresten, nu när jag blivigt del av det sociala nätverket igen (människor med ringsignaler som börjat svara i telefonen) så måste jag dela med mig av min skärmsläckare! Ain't it just fab? Kan det avra möjligt att jag börjat gilla mobiler igen.. all because of you my love. Psst, min mammas födelsedag närmar sig med stormsteg (måndag) Klicka här, och find out vad jag cyklade i regn och rusk för att hämta hos expert. Den är också söt som socker! Ibland är det skönt att föräldrarna inte är snokande data experter.

4 Responses to “Ny Phonie, nya möjligheter”

  1. Anonymous Anonym 

    Hittade du ringsignalen gratis nånstans eller pungade du ut cash för den? :)

  2. Anonymous Anonym 

    Min lillebror fixade den till mig.. gratis, dunno how though?

  3. Anonymous Anonym 

    Haha, jag har den ringsignalen också (: love it!

  4. Anonymous Anonym 

    Here you will find articles penis about serious penis enlargement products and much more like penis conditions, erection, sexual health, sexuality, jelqing, penis enlargement pills. Visit: www.sinepenis.com

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se