hit counter script



Ebba-klänningen


Åh jag har onyttiga cravings efter den omtalade "Ebba-klänningen" som sägs nå H&M butikerna den 4:de september om jag inte minns totalt fel? I'm waiting. Till den skulle jag vilja ha ett par "louboutins" att matcha. Gosh, lovely, lovely, lovely..

11 Responses to “Ebba-klänningen”

  1. Anonymous Anonym 

    den där klänningen, eller en som är extremt lik den, testade jag på H&M förra veckan. Finns i grå och svart.

  2. Anonymous Anonym 

    Tycekr dne klänningen var jättesnygg!

  3. Anonymous Anonym 

    Ja den är ju så fin!

  4. Anonymous Anonym 

    Kolla min blogg ;)

  5. Anonymous Anonym 

    Underbar är den=)!

  6. Anonymous Anonym 

    åh..vem vill inte ha den klänningen :/

  7. Anonymous Anonym 

    Hm, kanske ska ta sig en sväng förbi en H&M imorrn då.. skolan ligger ju ändå i city.. usch, nästan jobbigt att ha så nära, man vill ju shoppa jämt.

  8. Anonymous Anonym 

    någon som har en aning om vad den kostar då? :) ursnygg, skulle passa super med tjocka härliga overknee's!

  9. Anonymous Anonym 

    Rapportera till mig om nån hittar den i nån butik!

  10. Anonymous Anonym 

    Hedwig, jag tror att den kostar 249;- men är inte helt säker.

  11. Anonymous Anonym 

    oh, vilket toppenpris :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se