hit counter script



Jag har hittat mina vintage stövlar


Hittade äntligen mina vintage stövlar. Perfekt slouchy feeling på dom, dessutom kan man vika ner kanten och få lite ankelboot skaft över det hela. Är det inte underbart att göra det där fyndet som du verkligen bara känner på dig att du alltid kommer hålla högt? Förhoppningsvis blir det fler kanonfynd inom skogenren, det skulle vara underbart med ett par med ännu högre skaft också!

2 Responses to “Jag har hittat mina vintage stövlar”

  1. Anonymous Anonym 

    Väntar spänt på bild :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh vill också se bild, hittade massa vintagestövlar när jag var ute på jakt men tyvärr fanns inte dom snyggaste i min storlek, enda minuset med second hand! Hoppas allt är bra me nya klassen å allt.. :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se