hit counter script



Jag vill mata min sminkväska!


Facemist för att sminket ska sitta bättre och huden stramas upp en aning.
Eyebrow duo, för att flla i där det finns lite mindre bryn, och forma dem.
Triss i läppsmet, peeling, fukt, och finish. Känns som ett klipp inför vinter.
Matt läppsift, i beige, det ska jag satsa på anyway. Snygg och lätt make.
Eyedust i färgerna lila, brun och en highter kanske? Sänd mig please.
Luminizer, får dig att glänsa, det är ju onekligen snyggt i rätt mängder!

4 Responses to “Jag vill mata min sminkväska!”

  1. Anonymous Anonym 

    Haha snygg LV neccesär.

  2. Anonymous Anonym 

    Du ser också ut att gilla Make up store!

  3. Anonymous Anonym 

    Hmm.......är inte LV logot lite fel ; )

  4. Anonymous Anonym 

    Jo make up store är den enda stora make-up affären i staden jag bor. There by the love. Hade alla andra butiker och edjor funnits kanske det skulle se annorlund ut bland mina favoriter.

    Sminkväskan ska faktiskt se ut så, hur konstigt det än låter, eller ser ut!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se