hit counter script



Rosebud original VS Rosebud strawberry


Vad smörjer du dina sönderhånglade läppar med?
Original eller Strawberry? Kiss & Tell please.

8 Responses to “Rosebud original VS Rosebud strawberry”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag kör på original, fungerar utmärkt efter en mysig kväll i soffan. Men Strawberry kanske går lika bra det, jag har faktiskt inte testat.

  2. Anonymous Anonym 

    Jag kör med original, älskar den! den har en härlig doft och gör läpparna mjuka. har iofs inte povat strawberry, du får recensera om du köper den!

  3. Anonymous Anonym 

    Aldrig testat orginal, bara luktat. Föll mig inte dirket i samken, men Strawberry är underbar. Luktar mums.

  4. Anonymous Anonym 

    Strawberry!

  5. Anonymous Anonym 

    måste verkligen köpa en sån, har aldrig testat. och jag som typ är helt beroende av läppsyl!

  6. Anonymous Anonym 

    Strawberry!

  7. Anonymous Anonym 

    Jag föredrar strawberry.

  8. Anonymous Anonym 

    Om jag ska välja mellan dessa två blir det orginalen, annars gillar jag den med mintsmak väldigt mycket. Också Rosebud.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se