hit counter script



åsahjärtaniklas & pyssel


Här fixat fast rosetter på olika saker nu, men det är fortfarande en del saker kvar att pynta, jag har glömt hur roligt det var att pyssla. Verkligen inne i en rosett period nu. Såg att det var rea på ett jättegulligt åsahjärtaniklas halsband. Perfekt längd, såå jag! Klick, Klick och det landar hos mig inom 7 dagar. Internetshopping knäcker! Kommer passa finfint i höst med långt tingeltangel!

1 Responses to “åsahjärtaniklas & pyssel”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh jag med! jag har totalt kärat ner mig i rosetter! jag satte nyss fast en rosett på min väska ..ohh I`m total in love in rosetter..grr

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se