hit counter script



Highfashion för Sthlm, No fashion för Norrland


Det är orättvist! Vi i Norrland får aldrig ta del av samma sorts mode som resten av Sverige. Vi får till och med in höst och vinterkläder senare än Stockholm och frågan är, vem behöver tjockare plagg först? Vi får in 25% av trendavdelningens sortiment, resten får vi bara dreggla efter i olika magazin. Känner mig bortglömd faktiskt, vi fick in 2 exemplar av "Ebba-klänningen", hela två exemplar och gissa storlekarna.. 40-42! Jag behöver en sympatisör i H&M butikskedjestyrelsen som hör min bön och gör Norrland lika trendvänligt som resten av Sverige, för vi kan, vi har bara 25% av möjligheterna that's all! ca halva sortimentet H&M i vår stad får in består av mjukiskläderna Divided gör i grått, grått och grått. Glöm inte bort Norrland, vi vill också smaka på senaste modet! Mindre Divided-mjukisar, mera Trend!

13 Responses to “Highfashion för Sthlm, No fashion för Norrland”

  1. Anonymous Anonym 

    Trist.. Men man kan ju beställa från katalogerna.

  2. Anonymous Anonym 

    Katalogerna har alltid skittråkiga kläder tycker jag. Bara baskläder.

  3. Anonymous Anonym 

    du får flytta till sthlm! ;D

  4. Anonymous Anonym 

    gör som jag, FLYTTA DÄRIFRÅN!!!!!! har aldrig varit lyckligare än när jag lämnade fcking västerbotten. å btw så är ju grått hett i höst så, du kanske ska satsa på dom där mjukiskläderna;))

  5. Anonymous Anonym 

    Pingu: Vill helst inte se ut som en innebandyspelare 24/7. Inte så inne. Grått visst.. men inte på ALLT!

  6. Anonymous Anonym 

    Usch, jobbigt! man tar nog lite för givet om man bor i stockholm att kläderna alltid ska finnas att köpa..

  7. Anonymous Anonym 

    Jag känner igen det där. Men jag fick trots allt tag på en grå 36:a av Ebba-klänningen! =)

  8. Anonymous Anonym 

    Vad irriterande. Jag som kan tycka att vi får in lite i dalarna. Men då har du det värre =(

  9. Anonymous Anonym 

    Det är verkligen irriterande, tack för all sympati, det är verkligen ett litet "självömkan" inlägg det där.. Bara för att jag inte får tag i allt fint alla andra får tag i.

  10. Anonymous Anonym 

    Är det något fel i att se ut som en innebandyspelare?

  11. Anonymous Anonym 

    Vill helst inte gå klädd i mjukiskläder jämt till vardags om Ida förstår det. Alltså se ut som jag är påväg till en bandyträning varje dag! Nope, inte supersugen på det!

  12. Anonymous Anonym 

    Okej, det kan jag helt och hållet förstå :)
    Men vissa innebanyspelare har faktiskt stil :P

  13. Anonymous Anonym 

    Du har så grymt rätt..
    var i sthlm för 3v sedan och uppdaterade garderoben..snart kommer kläderna till övik..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se