hit counter script



Dröm outfit


Älskar hängselkjolar! Just den här modellen kommer från Tophop. Jag
provade väl sisådär ett hundratal i Stockholm men hittade ingen som passade
min kroppsform. Blusen från Chloé med puffärm är jätte söt, skulle vara kul att hitta en lookalike! Ankelboots är jag också på jakt efter, och Miu Miu väskan behöver jag väl inte ens förklara varför den är med i drömoutfiten? FAB väska!

4 Responses to “Dröm outfit”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh så snygg hängselkjol! Vill ha en sån..

  2. Anonymous Anonym 

    Blusen är ju FÖR söt!

  3. Anonymous Anonym 

    I love som sagt (:

  4. Anonymous Anonym 

    Hängselkjolen är awesome! I vilka affärer provade du hängselkjolar? HAr nämligen inte hittat några, du får jättegärna svara i min blogg. :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se