hit counter script



Cravings i vanlig ordning..


Åh asos har fått in jättesöta overknees, precis sånna jag vill ha! Kanske borde investera? Spana även in ankelbootsen modellen har på sig på bilden, också rejält vill-ha på dem! Tipsa gärna om vart i Sthlm man kan hittta ett par söta overknees. Vill ha soo badly!

3 Responses to “Cravings i vanlig ordning..”

  1. Anonymous Anonym 

    Sånna strumpor finns väl på H&M, är nästan hundra på att jag såg det förra veckan på Trend!

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, typ exakt såna jag oxå vill ha (fast lite tjockare). Kollade H&M förra veckan men jag kanske inte kollade noga nog..

  3. Anonymous Anonym 

    Du är inte intresserad av att hjälpa mig med min layout? du är jätteduktig :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se