hit counter script



Greetings dear friends


Skriver ifrån min fasters nya överspejsade mini laptop med miljontals funktioner jag inte kommer kunna använda mig av. Mitt internet till lägenheten kom såg och pajjade, då internet företaget kopplade in fel (arrrrgh) lägenhet. Så någon fick internet, tyvärr inte jag dock. Imorgon har dom lovat mig my preciuos internet och damn them det ska jag ha.

På torsdag eller fredag ska jag få hämta ut min nya phonie, och då mina vänner måste jag se mig om efter min gräddvita dröm till klänning, den fattas min obefintliga garderob (den kommer också på tors) så himla mycket. Hoppas att jag hittar den, annars ger jag upp.. för.. i veckan atleast.

Idag har jag haft supertrevligt på ett litet lokalt häng med mina dearest friends (iaf en del av dem) bara skrattat och haft det bra. Killar kan faktiskt ge de bästa råden ibland märker jag, det väntar vi oss nog inte, jag måste sänka garden när det gäller att ta råd från boys, they know! Nu ska jag kila över till min appartment igen och leta rätt på min nya inpackning och prova på!

You know, i'm not here, but my shoes are, so leave them a message.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se