hit counter script



Hösten på ingående.


Det har framgått rätt så klart att nästan varenda bloggarinna väntar spänt efter hösten och alla mysiga plagg som hör den till. Vi efterlyser (jag är mästare på att efterlysa) och publicerar massa höstkollektioner av diverse designers. Det känns verkligen inspirerande, men visst är väl hösten en inspirerande tid? Man kan mismatcha massa olika plagg och experimentera med lager, som vi inte riktigt kan annars. Det är inte för varmt, inte för kallt, fricki'n fab!

VeckoRevyn har precis som jag fått upp ögonen för den kommande(?) "It"-väskan från MiuMiu. Såg den på en paparazzibild på Mischa för flera månader sedan och blev genast förälskad (det är den väskan som skymtas på min banner) Och erkänn, den är gorgeous! Om ni ursäktar mig ska jag hämta en servett och torka bort mitt dreggel.

4 Responses to “Hösten på ingående.”

  1. Anonymous Anonym 

    ÅH den var fab! den klår fendi spy!!

  2. Anonymous Anonym 

    har ingen blogg själv, men läser ofta modebloggar.
    och din besöks ofta!
    gillar din stil och du skriver mycket bra!

  3. Anonymous Anonym 

    Håller med, väskan är riktigt fin! =)

  4. Anonymous Anonym 

    jag var och klämde på den i Paris ;) såå underbar, snyggare i verkligheten.. kostar dock 10.000 :|

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se