hit counter script



Sass & Bide


Sass & Bide jeansen landade i brevlådan idag, och de kom såg och segrade.
Verkligen hur sköna och mjuka som helst. Adore them. Kommer verkligen
att användas flitigt till hösten! Ett av mina bästa köp utan tvekan. Verkligen super
bra passform och hur slimmade som helst. Vill redan investera i ett till par i
mörkare tvätt, jag är hur nöjd som helst som sagt, verkligen ett kap!

15 Responses to “Sass & Bide”

  1. Anonymous Anonym 

    JÄTTEfina!! Var har du köpt de?

  2. Anonymous Anonym 

    Dom är från ASOS!

  3. Anonymous Anonym 

    Dom var verkligen super fina och passade perfekt på din kropp. en undran, vilka färger på jeansen är inne nu och kommer att vara det i höst? =)

  4. Anonymous Anonym 

    Hur var de i storleken? :) Normala?

  5. Anonymous Anonym 

    På jeansen tror jag på otvättat, i alla dova färger, men utan slitningar whatsoever!


    Jag har 27 i vanliga fall, och har de på Sassen också! Det är jätte mycket stretch i jeansen så!

  6. Anonymous Anonym 

    Va kul att dom passade!!!

  7. Anonymous Anonym 

    Hur snygga som helst!

  8. Anonymous Anonym 

    De var jättesnygga!! Sitter verkligen bra på dig!

  9. Anonymous Anonym 

    De sitter helt perfekt på dig! vad är det för strl?

  10. Anonymous Anonym 

    De sitter skitsnyggt!

  11. Anonymous Anonym 

    Tackar så mycket, de är jätte mysiga på, mjuka som ett lamm! :)

    Det är strlk 27, men kan nog klämma mig i en 26 eftersom det är grymt bra stretch i dem, men de sitter väldigt bra! Jag har 27 i vanliga fall så!

  12. Anonymous Anonym 

    Wow! Kollade in dom igår på Asos och funderade på att beställa :D haha, ballt.. :) skitfina!

  13. Anonymous Anonym 

    Riktigt snygga ! Jag blir avundsjuk . Kul att de passade så bra .

  14. Anonymous Anonym 

    kostar?

  15. Anonymous Anonym 

    kostade 744kr på ASOSrean! Som hittat. Kostar kring 2000kr här i sverige har jag sett.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se