hit counter script



Dubbel frappachino tack!


Pronto! Känner mig helt slapp i kroppen, och jag kan inte ens skylla på att jag varken jobbat speciellt hårt eller gått på en otroligt utröttande powerwalk runda. Jag kan inte skylla på nånting alls om jag ska vara riktigt ärlig. Har bara tagit det hel lugnt idag.

Imorgon kanske mina Sass&Bide dimper ner i brevlådan, och hur bra vore inte det? Hoppas, hoppas att dom passar, annars blir det tårar av blod. Förresten, prova byta ut coca-cola mot Active nouveau. Jag har börjat må så myckte bättre sen jag slutade (nästan, en slurk nångång på helgerna) med cola! Dessutom smakar nya Active nouveau med 3% fruktsocker helt fab!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se