hit counter script



Misshandla inte din MJ!


Bara för att man är en storfräsare får man inte, jag upprepar, får man inte misshandla sin fabulösa Marc Jacobs på detta hemska sätt Hilary! Skulle din rocker till pojkvän vira en av hans "skitcoola" kepsar runt styret kanske? nopes! Du kan gärna skänka den till mig Hilary, ifall den nu är bara en häng och släng väska för dig, jag ska nog behandla den med liiite mer respekt!

Kom just hem från jobbet, och mitt paket verkar inte ha kommit, och kommer då alltså måndag troligtvis. Åh, jag som velat ha dem nu! Idag har det verkligen varit slappt på sommarjobbet, får ungefär betalt för att sola och läsa.

tjing!

4 Responses to “Misshandla inte din MJ!”

  1. Anonymous Anonym 

    nej usch, visa mer respekt för väskan! fast iofs blir man mindre rädd om sina grejer ju längre tiden går. minns min första lv väska, ja var rädd om den som tusan i början men nu har jag med den ut på krogen varje helg och har t.om tappat den i toan :O jaja :P take care, gillar din blogg ;)

  2. Anonymous Anonym 

    hej! smart jag var som glömde skriva min mejl-adress;) får skylla på trötthet eller nått, här kommer den iaf: linsan88@hotmail.com, ha de bäst!

  3. Anonymous Anonym 

    haha håller med! Men å andra sidan har hon nog 10 till liggandes hemma ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Det gör ont i mig när jag ser sånt där:P

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se