hit counter script



Tillbaka till det materiella!


Idag har man bara varit ute i solen och chillat med iste och en massa böcker. Less så less på alla överromantiska slut i romanerna. Nepp, det blev tillslut så att jag dök tillbaka in i Rebecka Bloomwoods övermateriella värld med spärrade visakort och mytomantendenser. Tyvärr fick man inte mycket till färg idag heller, skyller fortfarande på min hudtyp! Fräknisar blir ju oftast inte lika bruna! Hur som helst så hade jag en skön stund i solen, och eftersom jag hört att andra delar av Sverige minsan har regn och rusk, såg jag till att njuta extra ordentligt av solen, ifall den nu försvinner inom en snar framtid.

När jag ändå är inne på spåret En shopaholics bekännelser måste jag bara fråga vad ni som läst boken tyckte om den. Själv finner jag den enbart ok! Tycker den är rätt så överdriven och ibland på gränsen till pinsam. Men som sagt, i brist på annat, får en flummig bex, created by Sophie Kinsella duga!

Solong!

4 Responses to “Tillbaka till det materiella!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag håller helt och fullt med dig. Pinsam var ordet, men ok. Har skrivit om den på min blogg (http://malut.blogg.se/130706170537_hysterin_kring_en_shopahlics_bek.html).

    Förresten, när jag ändå är igång. Jag gillar din blogg, och din skinnjacka, och så gillar jag ditt jordgubbshalsband... :)

  2. Anonymous Anonym 

    Om jag ska vara riktigt ärlig, så gillar jag min skinnjacka och mitt jordgubbshalsband riktigt mycket jag med :)

  3. Anonymous Anonym 

    Nej, jag är inget större fan av förutsägbar chicklit heller. Men jag köpte En shopaholics bekännelser för att en tjej på PocketShop sa att den var sååå bra. Och jag trodde på henne, eftersom hon jobbar i en bokaffär...

  4. Anonymous Anonym 

    Jag tycker den är ruskigt överskattad, jag var inte ens lite sugen att fortsätta läsa efter 12 sidor i boken! Nog finns det bättre böcker att läsa i sommarvärmen :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se