hit counter script



Ny Layout!


Endast halvfärdig dock! Tänkte passa på att trixa mig till en lite mer höstvänlig layout när jag väl har tid, så jag inte behöver sitta i timmar när det väl är höst på riktigt. Nu fattas bara den "riktiga" bannern och lite småändringar, sen är det hejdå sommarblogg, hej höstblogg! Gillar vi lila?

(p.s måste bara bjussa på den här gamla outfitbilden där jag och min översnygga vovve matchar varandra såå bra! Tycker den är lite kul, haha d.s)

7 Responses to “Ny Layout!”

  1. Anonymous Anonym 

    vi gillar lila, definitivt =)

  2. Anonymous Anonym 

    Det var ju en jädrarns tur att jag inte är ensam :)

  3. Anonymous Anonym 

    Gillar den nya layouten .

  4. Anonymous Anonym 

    Jättefin, och den lila färgen är alldeles underbar!

  5. Anonymous Anonym 

    Gillar det!

  6. Anonymous Anonym 

    Jag gillar den också :) lila är hett!

  7. Anonymous Anonym 

    Det kändes bra, Då gillar vi lila och behåller de lila!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se