hit counter script



Mot sommarjobbet, och cosmo!


Simple, simple, simple..
Har inte så mycket färg på mig idag förutom mitt lilla jordgubbshalsband (byme) som förövrigt hänger lite på sniskan på bilden. Det blev ganska lugna färger idag. Ett vitt långt linne och mina puffshorts (också av mig). Skönt, det blir nog varmt idag. Nu väntar läsning på jobbet, och sool! Sen åker snart resten av familjen utom jag och lillebror på semester. Så det blir bara jag och P hemma i detta stora hus. Klart vi sköter oss, det gör vi alltid. Hur som helst, har någon något tips på en riktigt tjejig film man kan ta och "köpa/låna".. Det lär bli en låång helg utan varken vänner eller pojkvän. XOXO

10 Responses to “Mot sommarjobbet, och cosmo!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag är ju hemma ifall jag inte far tillbaks till skellefteå på natten, då kan jag se film med dig :)

  2. Anonymous Anonym 

    Riktigt fint, enkelt men fint :)

  3. Anonymous Anonym 

    Tack för komplimangerna för min outfit igår . Ang ankelbootsen på Scorett så kostade de 899:- om jag inte minns helt fel .

  4. Anonymous Anonym 

    Jag typ dör när du klär dig, du är alltid så söt när man träffar dig på sammhället..<3

  5. Anonymous Anonym 

    Jättesnyggt!!:D

  6. Anonymous Anonym 

    Synd att ni inte var i Skell då hade jag kunnat snippa över på film (; men det är ju som snålt med pengar så kan tyvär inte åka till Malå ):

  7. Anonymous Anonym 

    Fiiint! :)

  8. Anonymous Anonym 

    Snygg outfit!

  9. Anonymous Anonym 

    Gillar din blogg! tips på film är då "I hennes skor" med Cameron Diaz!

  10. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket allesammans!

    Den har jag ju tyvärr redan sett, men tack för tipset (och JA filmen är underbaaar)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se