hit counter script



Sista arbetsveckan & Morgon cravings


Nu bär det snart av mot mitt överbesökta sommarjobb, Museumet Göta & Verner. Jag jobbar ju nämnligen som guide där, och nej, det är verkligen inte så glamouröst som de kan låta. Varken ur akademisk synvinkel eller estetisk. Det är det nog inte vidare intressant för någon under 50 år. Min entusiasm över en ny arbestdag är ganska lätt att genomskåda, men det bjuder vi på som mamma brukar säga? Sista arbetsveckan, det känns skönt! Sthlm snart!

Just såhär på morgonen börjar mina cravings skrapa inombords, riva och klösa i mig, så det är väl dags att dela med sig av morgonskörden cravings..

Mysig cardiganSnygga AnkelsSöta örhängen Cherry tee baslinnen

2 Responses to “Sista arbetsveckan & Morgon cravings”

  1. Anonymous Anonym 

    Ååh, jag älskar verkligen de där ankelbootsen, det är precis sånna jag letar efter! Synd att jag jag inte kan köpa dem, varken Scorett i Kalmar eller Växjö har dem, tror jag inte iaf. :/ Hursomhelst, jag gillar verkligen din stil, du kan nog göra något riktigt bra utav den här bloggen!

  2. Anonymous Anonym 

    Åh tack så mycket för de fina orden, jag ska verkligen göra mitt bästa för att få bloggen så bra som möjligt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se