hit counter script



Pumps & Punchlines


Hemmadag idag, sov inte en blund i natt. Fick dock avnjuta dagen med extremt smärtsam och ihållig migrän, det ni! Tur att det finns tv. Hysteriskt roligt med AFV faktiskt. Vänner komer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta med sin underbara "madde" humor. Passade dessutom på att slänga upp ett par bilder på mina nya skofynd. Är jätte sugen på att måla sulan röd på de svarta pumpsen, för att få den där lyxiga Louboutin känslan. Det är ju så himla snyggt med röd sula på svarta pumps. Men vilken sorts färg ska man använda? Jag skulle vilja snubbla över ett par träklackar som är över chunky i true chloé spirit!

Var det någon förutom jag som tyckte avsnittet av Sex and the city i går kväll var överroligt? Höll på att flabba ihjäl mig. Älskar verkligen Carries attityd till livet, karlar och cosmos. Underbart. Bilder på mitt nygräddade halsband borde väl komma upp på någon dagens bild här framöver. Det är ju såå mycket roligare att se hur det ser ut när det sitter på någon.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se