hit counter script



Mitt liv i lyx


Livet som student är som många vet en misär ekonomiskt sett. Här sitter man med en skål ärtsoppa och läser dagens skörd av reklam. Jag förtjänar en miljonvinst på lotto. Nej, jag kräver en miljonvinst på lotto. Då ska jag leva. Då ska jag göra som stureplansbratsen. Jag ska tömma en 1m hög skumpaflarra (Christal skumpa för den som undrar) över skallen mitt på torget och sjunga "I can buy you" av A Camp. Jag ska importera rysk kaviar och använda det som ansiktsmask. Jag ska blinga alla mina snusdosor och suga i mig ostron til frulle. Då jävlar ska det stekas. Tills dess - åter till ärtsoppan och reklamen.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se