hit counter script



Lista



Vem...
Saknar du: Min pojkvän..
Vill du döda: Folk som är elaka med djur
Rörde dig sist: Tjejen som armbågade mig i sidan på stan
Vill du slå: Tjejen som armbågade mig i sidan på stan typ
Kysste dig sist: Pojkvännen såklart!
Vill du kittla: Nån pryd jävel som aldrig släpper loss
Kramade du sist: Min mamma igår
Vill du prata med: Ingen, jag är inte social idag
Skrek du på sist: Se vem sårade dig sist.
Vill du vara som: Batgirl, stark, självständig och odödlig
Sårade dig sist: En föredetta vän
Vill du bli galet full med: Min kompis Jennifer
Gjorde dig riktigt glad senast: Min lillebror, han är alltid rolig

1 Responses to “Lista”

  1. Blogger Vera 

    aha, du har gjort om bloggen sen jag var här sist. jättefint ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se