hit counter script



Sucker for heels!


Många är vi, vi som gillar klackar. Här hos mig kallar vi det klackiskor. Det har alltid hetat det och det kommer det alltid att göra. Hur "på vischan" det än låter. Det heter bara så. Klackiskor och kalasbyxor (strumpbyxor) länge leve den kombinationen. Det är ju lite väl kyligt för barbent här uppe (Norrland för den som inte snappat upp det) Men för tjejerna som springer i skyhöga klackar och bara ben som TheSartorialist fångat på bild verkar det gå bra. Tur för er då.

Nu ska jag laga mat till mitt lilla sällskap. Jag, R och min bästa vän i hela vida världen J som anländer till min lägga vilken minut som helst. Jag är lite efter i tidsplaneringen. Men mat ska det bli. Jag säger som min pojkvän. "Kalorier får mig att dansa"

1 Responses to “Sucker for heels!”

  1. Anonymous Anonym 

    Haha, kalasbyxor sa vi alltid här också när jag var liten :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se