hit counter script



Hungrig tjej!


Det är jag det. Jämt! Ikväll ska jag prova något nytt jag läst om. Det är nämnligen så att jag utvecklade en besatthet när jag var i Bulgarien. Bakad potatis. Jätte gott! Så nu hittade jag ett recept på bakad potatis som man kan göra i micron. Så klart jag ska prova det. För den intresserade och lika hungriga så gör man så här.

Bakad potatis i micron:
Ta dina bakpotatisar och stick hål i dem med en gaffel.
2 stora potatisar bakas på full effekt i 8-10 min.
4 stora potatisar bakas på full effekt i 12-15 min.
Vänd potatisen efter halva tiden. Skär ett kryss i
potatisarna när de är klara och kläm ihop dem från
utsidan så går det lätt att äta ur skalet!
Lätt som en plätt! Ät å må!

2 Responses to “Hungrig tjej!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh gud de gjorde jag med då jag var i bulgarien i slutet på sommaren, blev en till lunch nästan varje dag, haha

  2. Anonymous Anonym 

    ja jag orkar aldrig vänta så länge på mina potatisar i ugnen så det här är ju super!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se