hit counter script



Du som känner mig..


Ni som surfar runt cybervågorna och klickar vidare till min blogg kanske inte är ute efter ett djup. Men allt kan inte vara väskor och skor. Ibland är man riktigt ledsen eller bara totalt tom, förbannad eller jävligt glad. Jag vill inte lägga ut alla tankar, allt som händer runt mig och allt jag känner här. Men.. Som sagt folk tror så mycket. Ibland känns det så jävla tröttsamt att folk antar att man är på ett visst sätt. Det här, bloggen, är inte mitt liv. Jag spenderar inte all min vakna tid att tänka på kläder. Det här är 1% av mig. Jag är så himla mycket mer. Mina vänner vet att jag inte sitter och pratar mode hela jävla dagarna. Faktum är att jag inte alls plockar upp ämnet själv vidare ofta. Frågar någon om nått så svarar jag. Men det händer mycket sällan att jag på eget initiativ drar upp saker inom kategorin. Jag är så mycket mer än det ni ser här på bloggen. Men fokus har hamnat på ett av mina intressen. Inte på mitt liv i övrigt. Som jag sa, jag är så mycket mer än det här.

Nu vet du det, du som påstås känna mig...

1 Responses to “Du som känner mig..”

  1. Anonymous Anonym 

    Även om jag inte känner dig SÅ väl.. så vet jag att du är mycket mer ;) :]
    Kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se