hit counter script



Kärlek är A och O


Vad är riktigt viktigt? Förutom mat så magen inte kurrar sönder och kläder på kroppen så man inte blir arresterad för att vara naken in public? Jo kärlek. Nu pratar jag inte bara kärleken som jag och R delar. Utan kärlek i allmänhet. Vänskap och familj. Kärlek är brett. Att älska det man gör. Att älska nått är livsviktigt. Jag älskar min familj, dom är fantastiska. Jag älskar mina vänner och bryr mig om er så innerligt. Vill inte se nån av er må dåligt. Det skär i mig. Tyvärr kan livet vara så hårt. Jag finns här för er. Alltid. Vill bara att ni ska veta det. Jag älskar er. Jag älskar R, Jag älskar min familj och mina vänner. Äckligt mycket.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se