hit counter script



5 sites I like!


1. Perezhilton.com - Det här är underhållning! Han är så satans elak denna färgglada kille så det är inte sant! Otroligt roligt. Har ni inte läst måste ni spana in hans blogg.

2. Facebook.com - Fejjor, plyten, nyllen. Här hittar vi gamla klasskompisar och long lost friends. Ut och spana efter nyllen. Jag är fortfarande rookie men frammåt går det.

3. Modefrossa.se - Alla nyligt upplaggda bilder från bloggar (som registrerat sig hos modefrossa) poppar upp med jämna mellanrum. Genialiskt! Här hittar man många nya och bra bloggar.

4. Style.com - Bilder som inspirerar. Mode när det är som bäst. Här hittar jag mina favoriter. Backstage och Runway bilder i miljoner! Enjoy!

5. Moviewebs - Youtube och Mtv är några ställen jag sitter och tittar på klipp, filmsnuttar, dokumentärer och serier som inte släppts i Sverige än. Ovärderligt.

3 Responses to “5 sites I like!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad heter du på facebook? :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, ska passa på att tipsa om en sida som är i samma klass som Perez Hilton, men ändå snäppet bättre. Skriver så jävla roligt och elakt! http://www.thesuperficial.com Kolla in den :)

  3. Blogger Madelen 

    Josefin: Madelen Stenlund ;)

    Anna-Maria: Åhå, ska checka right away. Det är säkert i min smak om det är elakt! haha

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se