hit counter script



Kring 11-snåret


Sitter här i köket. Inte en käft är vaken, så inte en käft kan klaga på att jag sitter och sörplar o'boy och käkar mackor som om det inte fanns en morgondag. "Nattmat" är en av mina svagheter. Anna Skipper skulle vilja vrida nacken av mig, no kidding. Det är helt enkelt en del av min personlighet. Jag är hungig efter solen gått ner fram tills att jag somnar. Sen kan jag utan problem vakna kring 3-4 tiden och känna att en familjepizza hade varit ett ypperligt val om jag fick chansen att välja en kvällssnack. Men i lathet somnar jag om, för att vakna och vara mindre hungig. Som sagt, konstigt! Just nu är jag bara riktigt förbannad och frustrerad över våran dator. Vi måste ju använda pappas jobb-laptop för att våran dator havererat. Det betyder, inget photoshop, inget tidsfördriv likamed jävligt tråkigt. Förbannade virus.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se