hit counter script



Gossip Girl!


Jag som så många andra ser Gossip Girl! Jag är helnöjd med skådespelarna men jag har hört folk som är riktigt besvikna på vissa karaktärer. Jag tycker dem är riktigt trovärdiga. Jag blev ju riktigt fast i böckerna och jag är överlycklig över att Gossip Girl kommit som serie. Ska fixa upp del 2 av kollageserien jag påbörjade där jag målade upp hur "min" Serena såg ut (klicka!) och nummer 2 i raden är ju Blair. Den här serien är verkligen en av mina favoriter redan. Jag gillar ju serier med lite drama. The Hills, Gossip Girl och OTH är helt i min smak. Tanka hem och njut, det är underbart!

1 Responses to “Gossip Girl!”

  1. Blogger anna 

    Nja, inte riktigt så som jag tänkt mig karaktärerna. Serena får mig bara att tänka på Bridget i systrar i jeans filmen (som jämfört med böckerna är urkass)... Och jag är en sådan person som stör mig på när personer har fel hårfärg, än i boken (typ Jenny) XP... Men liksom, att färga håret kan väl ändå inte vara så svårt?
    Annars ska jag absolut tanka ner dem!! Eller försöka orka vänta tills de kommer på Svensk tv ;P

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se