hit counter script



Let's get to know me!


A is for age: 18 bast!
B is for booze of choice: Blue Lagoon
C is for career: Pluggar Media/Journalistik så Journalist vill jag bli!
D is for your dad's name: Jan-Olof men kallas Jolo.
E is for essential items to bring to a party: Kamera!
F is for favourite song at the moment: Den här låten!
G is for favourite game: Tv spel säger jag! Guitar Hero är oslagbart!
H is for home town: Malå, small town kinda gal!
I is for instruments: Trummor, spelade back in the days!
J is for jam or jelly you like: Snotter sylt (hjortonsylt). Jag är BESATT.
K is for kids: Hjärnan överhettas. 2-3? Dunno?
L is for living arrangements: Lägenhet på 27 mysiga kv.
M is for mother's name: Agneta
N is for name of your crush: Mr.R är mitt hjärtas prins
O is for overnight hospital stays: Ett par, var sjuk när jag var liten!
P is for phobias: Tål inte att dra händerna efter pappersytor. Skumt.
Q is for quotes you like: Memento Mori
R is for relationship that lasted the longest: 7:an till nu och frammåt!
S is for sartorial style: Grått, lager på lager och ibland lite knasigt.
T is for time you wake up: 07.00 vardagar och typ 09.00 helger.
U is for underwear: Bekvämt och snyggt, men främst bekvämt!
V is for vegetables you love: Grönsaker är kaninmat.
W is for weekend plans: Party like a Rockstarrrr!
X is for x-rays you've had: 1 vad jag minns
Y is for yummy food you make: Matig kycklingsoppa med nudlar!
Z is for zodiac sign: Oxe, jag är en tjurskall.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Anyone!
Ä är för älsklings trend: Långa jackor, varmt och gosigt.
Ö är för en önskan just nu: Världsomfattande lycka


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se