hit counter script



Just nu...


Perfekt! Nu ska jag sätta mig och se nyaste avsnittet av the hills och äta en bit av brödet jag (stolt) morfar och moster bakade i bagarstugan idag. Life can be grand! Förresten så närmar sig ett enormt viktigt datum med stormsteg. Den 3/11 är mitt och R's datum. I can't wait. Plankstek och tända ljus. Men vad ska man göra för efterrätt? Tips?

2 Responses to “Just nu...”

  1. Anonymous Anonym 

    Va roligt!
    Jag har tips på två goda efterrätter.

    Ena är chokladsufflé med mangosorbet..otroligt gott!
    Recept finns här: http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=180&sSideNavn=Recept+kort&iOpskrift=37606


    Eller crème bruleé:

    http://www.mat-os.com/recept1.html#Crème_Bruleé


    Båda efterrätterna kan förberedas.

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, jag bara ÄLSKAR pannacotta!! Jätteenkelt att göra, ganska billigt men ser dyrt ut och underbart gott. Hör av dig om du vill ha recept och råd. Ha det så gott i helgen om vi inte hörs eller ses// Kram Evelina

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se