hit counter script



Pluggis!


Är ingen plugghäst, men önskar att jag var! Skulle gärna sitta i soffan hela kvällen med min laptop i knäet. Tyvärr funkar inte livet så, utan vissa måste plugga inför ett Historia prov som vi har på fredag. Det ska handla om det här bland annat. Nu ska jag dricka te och plugga, plugga, plugga. Om jag hinner klart tidigt ska jag ta en sväng på stan. Nästan allt är ju öppet till 21.00 ikväll. Som sagt, te och plugg står på schemat för mig. Mindre kul, men gott med te!

Ey förresten, Tack Alma!

2 Responses to “Pluggis!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag förstår precis vad du menar, jag sitter i precis samma sits-. Historiaprov på fredag om antiken& jag gör väl i princip allt förutom och plugga, lycka till (:

  2. Anonymous Anonym 

    hih, jag har också historiaprov på fredag, medeltiden och sånt.. men ja är veeerkligen ingen som kan plugga. jag vill se idol och mysa bara :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se