hit counter script



Pick One!


Båda två är snygga blondiner, men det är nog allt dessa två har gemensamt! Men vem gjorde Elle omslaget bäst?

Lindsay Lohan - Skandalomsusad fräknig skönhet med en förtkärlek till vodka och karlar. hade huvudrollen i bl.a. Mean Girls, Just My Luck, Och Herbie Fully Loaded.

Reese Witherspoon - Singelmamma med klös. Mamma och skådespelerska kan ju vara svårt att kombinera, Reese gör det med bravur. Har haft huvudroller i Bl.a. Legally Blonde, Just Like Heaven och Sweet Home Alabama.

-
REESE rockar omslaget! Jag håller med. Mama's still got it!

6 Responses to “Pick One!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag gillar omslaget med Reese bäst :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag gillar nog Reese's bäst. Känns mycket fräshare och snyggare, LaLohan omslaget ser lite plottrigt ut... ;)

  3. Blogger anna 

    Reese, helt klart! :)

  4. Anonymous Anonym 

    jag tycker nog mer om Lindsay's faktiskt (:

  5. Anonymous Anonym 

    Måste säga att min favorit är Reese =)

  6. Anonymous Anonym 

    måste säga reese helt klart, lindsay ser mer ut som en skvallerblaska/tonårstidning eller något billigt skit.. även fast jag gillar henne ibland

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se