hit counter script



Halelulja moment!


Nej inte idolrelaterat, jag tittar inte på idol. Jag tycker det pinsamt och måsta antingen blunda eller byta kanal mellan alla auditions så det är ingen idé. Det är så att mina visdomständer kommit fram så jag har befriats (en aning) från min smärta. Jag kan äta en knäckebrödsmacka utan att vilja stampa in en dl morfin i käkmuskeln. Jag älskar knäckebröd så det här är en mycket lycklig dag för mig. Tack för er ytliga exponering tandjävlar. Snart åker ni ut! Maha!

2 Responses to “Halelulja moment!”

  1. Anonymous Anonym 

    usch din stackare!!! jag har haft tur och ha rinte fått upp dem på 27 år så jag hoppas att de håller sig nere på lilla mig :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, lyllos dig. Själv så är man fast med käkvärk. De verkar aldrig vilja komma upp...

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se